Мисли на събуждане и за разбуждане

Мисли на събуждане и за разбуждане

Posted on: 26/09/2009

МИСЛИ НА СЪБУЖДАНЕ – 23.10.1996


Май не напразно Учителя казва, че 23 е скандално число.Днес за пръв път се събудих с 3 мисли едновременно:
1.ВИЖ Я КАКВА Е РОЗОВА И ЧЕРВЕНА!  ТОВА ИЗОБЩО НЕ Е ЖЪЛТЕНИЦА.

2.НАЙ-ДОБРЕ, НАЙ-ПЪЛНО И НАЙ- ЦЯЛОСТНО ЗАДОВОЛЯВА МЪЖА САМО И ЕДИНСТВЕНО СОБСТВЕНАТА МУ ЖЕНА. КАРМИЧЕН УРОК.

3.НОМЕРА Е НЕ ДА СИ ТЪРСИШ ПОДХОДЯЩИ ОБЛАСТИ ЗА ИЗЯВА И РЕАЛИЗАЦИЯ.  ОБЛАСТИ МНОГО И НАЙ-ВЕЧЕ ПОДХОДЯЩИ.  НОМЕРА Е ДА СИ НАМЕРИШ НОМЕРА!


ОСВЕН ТОВА, ЗА ДА БЪДЕ ОЩЕ ПО-СИЛНО ПОДЧЕРТАНА ВАЖНОСТТА НА ДЕНЯ И МИСЛИТЕ НА СЪБУЖДАНЕ, СЛЕД КАТО ГИ ЗАПИСАХ ЗАЕДНО С МОИ КОМЕНТАРИ КЪМ ТЯХ И СТАНАХ ОТ ЛЕГЛОТО, ЗА ДА СЕ РАЗБУДЯ ОКОНЧАТЕЛНО ,МИ БЕШЕ ДАДЕНО И ТОВА, КОЕТО НАРЕКОХ „ПОСЛАНИЕ”, /защото не знам с каква друга дума да го нарека, пък и защото напоследък всички получават послания.Аз какво, да не съм по-долу от другите,я!?Пък и да не съм изперкала ,та да почвам да пиша моята си книга за вечността ей така , съвсем без послание. Че те и земните, и извънземните , няма да ме познаят коя съм.Тъй де!/

/

Вашият коментар

