Мисли на събуждане и за разбуждане

УТВЪРЖДЕНИЯ

Posted on: 26/09/2009

УТВЪРЖДЕНИЯ

УМ

ОБЯВЯВАМ  УМСТВЕН  ИМУНИТЕТ!

МОЯТ  УМ   ПОЗНАВА  СВОЯТА  ИСТИНСКА  САМОЛИЧНОСТ  И Е ИЗХОДНА  ТОЧКА  ЗА  СЪЗИДАТЕЛНОСТТА  НА  БОЖЕСТВЕНАТА  САМОИЗЯВА.

БАЛАНСИРАМ  МЪЖКАТА  СИ  ЕНЕРГИЯ  ЛЕКО  И  БЕЗ  УСИЛИЕ.

НАСЛАЖДАВАМ  СЕ  НА  ЩЕДРОТО  ИЗОБИЛИЕ  НА  МОЯ  ЖИВОТ.

РАДВАМ  СЕ  НА  МОЯТА  ЖЕНСТВЕНОСТ.  ХАРЕСВА  МИ  ЧЕ  СЪМ  ЖЕНА. ОБИЧАМ  ТЯЛОТО СИ.

АЗ  СЪМ  СЪЗИДАТЕЛНАТА  СИЛА  В  МОЯ  ЖИВОТ.  ПРИТЕЖАВАМ  ВСИЧКИ  БОЖЕСТВЕНИ  ИДЕИ, ЕНЕРГИЧНОСТ И ЕНТУСИАЗЪМ ,  ОТ  КОИТО  СЕ  НУЖДАЯ.  ТРЪГВАМ  ВЕДНАГА  НАПРЕД.  УМЪТ  И  ТЯЛОТО  МИ  СА  В  СЪВЪРШЕНО  РАВНОВЕСИЕ.

СЕГА  СИ  ПОЗВОЛЯВАМ  ДА  СЕ  ИЗРАЗЯВАМ  СВОБОДНО  И  СЪЗИДАТЕЛНО.

Вашият коментар

