Мисли на събуждане и за разбуждане

Ден на Будителя – 6

Posted on: 11/10/2009

Ахмед бурадà, акъл дишардà. – Ахмед е тук, но акъла му го няма. (Турска пословица, използвана от П.Р. Славейков и Учителя)

 

Ама че работа!

 ИМА 5 НАЧИНА ДА СЕ ОПРАВИМ

Аз избирам първия.

Ти избираш втория.

Той  избира  третия,

а  пък  тя  четвъртия.

То  предпочете  петия.

Защо  ми  се  сърдиш  за  моя  начин?

Защо  ти  се  сърдя  за  твоя  начин?

Защо  се  сърдим  на  всеки  за  начина?

Накрая  излиза , че  всеки  е  прав.

А  това  е  целта,  нали?

Ти  си  мозъка.

Аз  съм  сърцето.

Ти  ми  се  сърдиш, че  чувствам.

Аз ти се сърдя, че мислиш.

Ама че работа!

Нещо  все  бъркаме.

Но  не  в  начина,

а  в  сърденето.

Щом  има  воля,  има  и  начин!

Ама  че  работа!

Ама  че  работа!

                                             Всеки ден е достатъчен за окото,

което знае да вижда.

Всеки ден е достатъчен за ухото,

което знае да чува.

Всеки ден е достатъчен за сърцето,

което обича.

Те са Майсторите на храма Човек.

Те го могат това. Те го могат!

Ако им дадем да проявят естеството си,

и ги поставим на фокус.

Къде е умът ни, за Бога!

Къде е умът ни?!

Да го направи.

Има 5 начина да се оправим

и само една беда,

изразена римувано в пословица турска,

Ахмед бурадà, акъл дишардà.

Има 5 начина да се оправим,

ако върнем акъла си от разузнаване

и го сложим на работа:

Мениджър на 5те  собствени  сетива.

 

1 Response to "Ден на Будителя – 6"

Има 5 начина да се оправим

Вашият коментар

